Mi Portal UC
Correo UC
La Universidad
Historia
Rectoría
Autoridades
Secretaría General
Pastoral UC
Organización
Hechos y cifras
Noticias UC
Facultades
Agronomía e Ingeniería Forestal
Arquitectura, Diseño y Estudios Urbanos
Artes
Ciencias Biológicas
Ciencias Económicas y Administrativas
Ciencias Sociales
College
Comunicaciones
Derecho
Educación
Filosofía
Física
Historia, Geografía y Ciencia Política
Ingeniería
Letras
Matemáticas
Medicina
Química
Teología
Sede regional Villarrica
Organizaciones vinculadas
Bibliotecas
Repositorio UC
Login
Inicio
Propósito
Preguntas frecuentes
Cont@ctenos
g
g
DSpace Home
Colecciones Institucionales
1 - Publicaciones académicas
Artículos de revistas
View Item
DSpace Repository
Change in early childhood classroom interaction quality after a professional development programme
Ingresar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Change in early childhood classroom interaction quality after a professional development programme
Torres Faúndez, Elisa Teresita
;
Narea Biscupovich, Marigen Soledad
;
Mendive Criado, Susana
URI:
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02103702.2021.1972699
https://repositorio.uc.cl/handle/11534/63037
Date:
2021
Show full item record
Files in this item
Name:
02103702.2021.pdf
Size:
926.4Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Artículos de revistas
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Categoria
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_fuenteorigen
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Categoria
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_fuenteorigen
My Account
Login
Register